Nie zapominaj o tradycjonalistach

Wiele firm rozpoczynających swoją przygodę z działaniem na rynku skupia się przede wszystkim na medialnej części swojej firmy, zakładając doskonałe i bardzo rozbudowane strony czy nawet sklepy internetowe, inwestuje masę pieniędzy w reklamę w wyszukiwarce Google, na różnych stronach tematycznych czy w końcu również na Facebooku. Zapominając czy odcinając się od tradycyjnych, standardowych form promocji firmy niejako sami odcinamy sobie możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców. I o ile nie jest to firma, której działanie opiera się stricte na nowych technologiach IT, zwiększ swoje szanse oraz grono odbiorców i zamów plakatowanie.

Docieraj dalej i lepiej

Podchodzący nowocześnie do życia młodzi ludzie, próbujący swoich szans w świecie biznesu, często porzucają takie opcje reklamy, jak właśnie słupy ogłoszeniowe w Łodzi, co jest zwyczajnym błędem. W dalszym ciągu spora część konsumentów poszukuje konkretnych produktów czy usług, ale nie korzysta z Internetu – mowa tu przede wszystkim szerokim gronie osób starszych, ale również o zapracowanych rodzicach, nie mających czasu na to, by szukać.

Gdzie powinny widnieć tradycyjne reklamy?

W dalszym ciągu bardzo skuteczne okazują się bilbordy umieszczane przy najbardziej zakorkowanych trasach, kiedy kierowcy zaczynają szukać ciekawszego zajęcia na rozładowanie męczącej sytuacji – najczęściej jest to czytanie okolicznych reklam. Świetne jest również próbowanie szczęścia w umieszczaniu plakatów w szkołach czy na uczelniach wyższych lub w mniejszych miejscowościach pod Łodzią – wszędzie tam, gdzie możliwe jest zdobycie nowych klientów.

2 przemyślenia nt. „Nie zapominaj o tradycjonalistach”

  1. Mimo że korzystam z Internetu, to zdecydowanie bardziej wolę korzystać z ogłoszeń czy plakatów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *